“Ultimate Man” ķermeņa skrubja ziepes
Kiehls

“Ultimate Man” ķermeņa skrubja ziepes

$12.00
Palīdziet notīrīt atmirušo ādu ar Kiehl pīlinga ziepēm vīriešiem. Mūsu efektīvās ķermeņa skrubja ziepes ar auzu pārslām un klijām attīra un noloba vīriešu ādu.
Mūsu ļoti efektīvās pīlinga ziepes vīriešiem notīra atmirušo ādu. Mūsu ziepes ar uzmundrinošu aromātu ar auzu pārslām un klijām rūpīgi attīra ādu un palīdz mazināt raupjumu. Notīriet nogurumu ar mūsu enerģiskajām ķermeņa skrubja ziepēm.
Rūpīgi attīra, lai noņemtu netīrumus un taukus. Efektīvi noloba ādu un palīdz mazināt nelīdzenumu skartās vietās, piemēram, elkoņos un papēžos Vīriešu ādai
AUZU KLIJAS Auzu klijas ekstrahē no auzu graudu ārējā apvalka. Mūsu formulas ietvaros tas palīdz nomierināt un kondicionēt ādu. AUZU KADOLU MILTI Auzu kodolu miltus iegūst, samaļot auzu kodolus. Mūsu formulas ietvaros tas darbojas kā dabisks pīlings. PUMEKS Pumeks ir vulkāniskas izcelsmes iezis, ko parasti izmanto kā abrazīvu un palielinātāju. Mūsu formulās tas darbojas kā dabisks pīlings, palīdzot noņemt atmirušo un raupju ādu, nodrošinot vienmērīgākus rezultātus. Skatīt pilnu sarakstu
Viegli iemasējiet ķermeni ar mūsu pīlinga ziepēm vīriešiem, lai attīrītu ādu. Nav paredzēts lietošanai uz sejas. Atklājiet citus vīriešu ķermeņa kopšanas produktus, tostarp mūsu enerģētiskos matu un ķermeņa tīrīšanas līdzekļus, kā arī pretsviedru un dezodorantu vīriešiem.
Kā daļu no mūsu Kiehl's Mission Renewal ceļojuma mēs nodrošinām ietekmes uz vidi rādītāju, lai palīdzētu jums pieņemt pārdomātus lēmumus par izmantotajām formulām. Kiehl's ir apņēmies pastāvīgi uzlabot mūsu produktu ietekmi visā produkta dzīves ciklā, tostarp ražošanas un lietošanas posmā. Šis rīks ir izstrādāts, lai palīdzētu novērtēt Kiehl's produktu relatīvo ietekmi uz vidi un sociālo ietekmi, salīdzinot ar citiem L'Oréal grupas produktiem tajā pašā kategorijā 2020. gadā. Aprēķinu metode tika izstrādāta ar neatkarīgu zinātnisku ekspertu un neatkarīgas organizācijas Bureau Veritas Certification palīdzību. auditors. Novērtējumā ir ņemti vērā 14 vides ietekmes faktori visā produkta dzīves ciklā. Uzziniet vairāk par metodiku šeit. Kopējā ietekme uz vidiSalīdzinājumā ar citiem līdzīgiem L'Oréal Groupe produktiem, kas pārdoti visā pasaulē 2020. gadā Oglekļa pēdas nospiedums 1g uz vidējo izmantoto daudzumu 196 uz 10mL Ūdens pēda 2 uz vidējo izmantoto daudzumu Katram patēriņa produktam ir zināma ietekme uz vidi. Labs rādītājs šeit nenozīmē, ka produktam ir pozitīva ietekme uz vidi vai tā neietekmē. Šajā rīkā izmantotie burti un krāsas ir izstrādātas, lai palīdzētu jums veikt salīdzinājumus ar citiem L'Oreal Groupe produktiem tajā pašā kategorijā visā pasaulē 2020. gadā, lai jūs varētu izdarīt apzinātāku izvēli. Šim produktam pašlaik ir mazāk labvēlīga ietekme, nekā mēs cenšamies, tāpēc esam izstrādājuši rīcības plānu, lai turpmākajos mēnešos uzlabotu tā vides un sociālos rādītājus. Šajā rīkā izmantotie burti un krāsas ir izstrādātas, lai palīdzētu jums veikt salīdzinājumus ar citiem līdzīgiem produktiem L'Oréal globālajā portfelī, lai jūs varētu izdarīt apzinātāku izvēli.*Salīdzinot ar citiem līdzīgiem L'Oréal Groupe produktiem, kas visā pasaulē pārdoti 2020. gadā, skatiet pilnu informācija skatīt mazāk informācijas .Ražošanas apstākļiRažots atbildīgā ražotnē Atkritumu reģenerācija: NA% Atjaunojamā enerģija: NA%Iepakojums Fakti, kas izgatavoti no otrreizēji pārstrādāta materiāla3, ieskaitot krāsvielu: 0% Uzpildāms vai atkārtoti lietojams: N Produkta sociālā ietekme​ Šī produkta sastāvdaļas un sastāvdaļas tiek iegūti no piegādātājiem, kuri ir apņēmušies ievērot ANO darba standartu pamatprincipus. Viens vai vairāki piegādātāji, kas ir apņēmušies nodrošināt cilvēku no neaizsargātām kopienām sociālo iekļaušanu, ir piedalījušies šī produkta izveidē.*123Uzziniet vairāk.h-hide-for-Dh-score-D { display:none !important;}.h-hide-for- Eh-score-E { display:none !important;}.h-hide-for-Ah-score-A { display:none !important;}.h-hide-for-Bh-score-B { display:none ! svarīgi;}.h-hide-for-Ch-score-C { display:none !important;}.h-suppliers-0.h-hide-for-0 { display:none !important;}

Nesen skatīts