Kopšanas risinājumi Pīlinga ķermeņa ziepes
Kiehls

Kopšanas risinājumi Pīlinga ķermeņa ziepes

$10.00
Attīriet un noslaukiet ādu ar mūsu ķermeņa ziepēm vīriešiem. Šīs pīlinga ziepes ar pumeku notīra atmirušo ādu, padarot ādu mīkstāku un gludāku.
Piesātināts ar koksnes aromātisku maisījumu, šīs ziepes vīriešiem enerģē un uzmundrina ādu, padarot to maigu un gludu. Uzlabojiet savu attīrīšanos ar mūsu pīlinga ziepēm. Notīriet atmirušo ādu un netīrumus ar mūsu pīlinga ķermeņa ziepēm ar pumeku, jojobas sēklu pulveri un Pracaxi eļļu.
Dziļi attīra netīrumus un taukus, vienlaikus pīlingu ādu Uzmundrina ādu ar bagātīgu, putojošu tekstūru, atstāj ādu maigu, gludu un enerģisku. Vīriešu ādai
PUMEKS Pumeks ir vulkāniskas izcelsmes iezis, ko parasti izmanto kā abrazīvu un palielinātāju. Mūsu formulās tas darbojas kā dabisks pīlings, palīdzot noņemt atmirušo un raupju ādu, nodrošinot vienmērīgākus rezultātus. JOJOBAS SĒKLU PULVERIS Jojobas sēklu pulveris ir iegūts no Jojobas sēklām, kas atrodas tuksneša klimatā Ziemeļamerikas dienvidrietumos. Mūsu formulās šis pulveris parasti tiek izmantots, lai maigi nolobītu ādu. PRACAXI OIL Pracaxi eļļa satur augstāko zināmo behenīnskābes koncentrāciju, kas pazīstama ar savām mitrinošajām spējām. Skatīt pilnu sarakstu
Viegli iemasējiet ķermeņa ziepes ar pumeku uz mitras ādas, lai izveidotu krēmīgas putas. Rūpīgi noskalojiet. Nav paredzēts lietošanai uz sejas. Izpētiet mūsu citu kopšanas risinājumu kolekciju, tostarp mūsu universālo šampūnu un kondicionieri, tekstūru veidojošos matu mālus un barojošu bārdas eļļu.
Kā daļu no mūsu Kiehl's Mission Renewal ceļojuma mēs nodrošinām ietekmes uz vidi rādītāju, lai palīdzētu jums pieņemt pārdomātus lēmumus par izmantotajām formulām. Kiehl's ir apņēmies pastāvīgi uzlabot mūsu produktu ietekmi visā produkta dzīves ciklā, tostarp ražošanas un lietošanas posmā. Šis rīks ir izstrādāts, lai palīdzētu novērtēt Kiehl's produktu relatīvo ietekmi uz vidi un sociālo ietekmi, salīdzinot ar citiem L'Oréal grupas produktiem tajā pašā kategorijā 2020. gadā. Aprēķinu metode tika izstrādāta ar neatkarīgu zinātnisku ekspertu un neatkarīgas organizācijas Bureau Veritas Certification palīdzību. auditors. Novērtējumā ir ņemti vērā 14 vides ietekmes faktori visā produkta dzīves ciklā. Uzziniet vairāk par metodiku šeit. Kopējā ietekme uz vidiSalīdzinājumā ar citiem līdzīgiem L'Oréal Groupe produktiem, kas pārdoti visā pasaulē 2020. gadā Oglekļa pēdas nospiedums 1g uz vidējo izmantoto daudzumu 208 uz 10ml Ūdens pēda 2 uz vidējo izmantoto daudzumu Katram patēriņa produktam ir zināma ietekme uz vidi. Labs rādītājs šeit nenozīmē, ka produktam ir pozitīva ietekme uz vidi vai tā neietekmē. Šajā rīkā izmantotie burti un krāsas ir izstrādātas, lai palīdzētu jums veikt salīdzinājumus ar citiem L'Oreal Groupe produktiem tajā pašā kategorijā visā pasaulē 2020. gadā, lai jūs varētu izdarīt apzinātāku izvēli. Šim produktam pašlaik ir mazāk labvēlīga ietekme, nekā mēs cenšamies, tāpēc esam izstrādājuši rīcības plānu, lai turpmākajos mēnešos uzlabotu tā vides un sociālos rādītājus. Šajā rīkā izmantotie burti un krāsas ir izstrādātas, lai palīdzētu jums veikt salīdzinājumus ar citiem līdzīgiem produktiem L'Oréal globālajā portfelī, lai jūs varētu izdarīt apzinātāku izvēli.*Salīdzinot ar citiem līdzīgiem L'Oréal Groupe produktiem, kas visā pasaulē pārdoti 2020. gadā, skatiet pilnu informācija skatīt mazāk informācijas .Ražošanas apstākļiRažots atbildīgā ražotnē Atkritumu reģenerācija: NA% Atjaunojamā enerģija: NA%Iepakojums Fakti, kas izgatavoti no otrreizēji pārstrādāta materiāla3, ieskaitot krāsvielu: 0% Uzpildāms vai atkārtoti lietojams: N Produkta sociālā ietekme​ Šī produkta sastāvdaļas un sastāvdaļas tiek iegūti no piegādātājiem, kuri ir apņēmušies ievērot ANO darba standartu pamatprincipus. Viens vai vairāki piegādātāji, kas ir apņēmušies nodrošināt cilvēku no neaizsargātām kopienām sociālo iekļaušanu, ir piedalījušies šī produkta izveidē.*123Uzziniet vairāk.h-hide-for-Dh-score-D { display:none !important;}.h-hide-for- Eh-score-E { display:none !important;}.h-hide-for-Ah-score-A { display:none !important;}.h-hide-for-Bh-score-B { display:none ! svarīgi;}.h-hide-for-Ch-score-C { display:none !important;}.h-suppliers-0.h-hide-for-0 { display:none !important;}

Nesen skatīts